پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230184
وعده شفافيت در اقدامات دستگاه قضا عملي شده است
تاریخ انتشار : 1399/03/17 08:40:17
نمایش : 1493
آذري گفت: گزارش رياست قوه قضاييه در اعلام سود حساب هاي سپرده دستگاه قضا براي سال ۹۸ نشان دهنده اين است که آيت الله رييسي وعده شفافيت اقدامات دستگاه قضا را به مرحله عمل رسانيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي آذري نمايند مردم شهرستانهاي قوچان و فاروج در مجلس شوراي اسلامي درباره گزارش جامع قوه قضاييه در خصوص نحوه هزينه کرد سود حساب‌هاي سپرده دستگاه قضا بيان کرد: گزارش رياست قوه قضاييه در اعلام سود حساب هاي سپرده دستگاه قضا براي سال ۹۸ نشان دهنده اين است که آيت الله رييسي وعده شفافيت اقدامات دستگاه قضا را به مرحله عمل رسانيد.

نمايند مردم شهرستانهاي قوچان و فاروج در مجلس شوراي اسلامي افزود: اين اقدام شفافيت که حلقه گم‌شده‌ زنجيره‌ بسياري از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بوده و هست را به عنوان دليلي بر وفاق ملي با معرفي به افکار عمومي بازگرداند چرا که همه مي دانيم سلايق مختلف سياسي در موضوع شفافيت وحدت نظر دارند.

وي تصريح کرد: اقدامات رياست قوه قضاييه به ويژه شفاف سازي، موجبات کارآمدي نظام و حاکميت اسلامي را به صورت مبنايي در افکار عمومي فراهم  نموده و با اجراي طرح هاي شفافيت امکان بروز آسيب‌ها و جرائم عليه نظام اسلامي کاهش و احتمال کشف مفاسد افزايش خواهد يافت  و اين به معناي معرفي کارآمدي و بهينگي حاکميت است که رياست قوه قضاييه در اين راستا پيشتاز مي‌باشد.

آذري خاطرنشان کرد: شفافيت از ابزارهاي کليدي مشارکت عموم است. مشارکت هم وسيله توسعه در زواياي مختلف اجتماعي، اقتصادي ، سياسي، امنيتي و ... است و اين يعني  افزايش اعتماد عمومي و توجه ويژه به کليد واژه نظارت همگاني و نکته مهم پيشگيري از جرم، آسيب و فساد که اين بحران ها در مسائل امروز جامعه ما آنچنان حاد و درهم پيچيده شده که موجبات نگراني شديد عموم را فراهم ساخته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html